kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Pappa<3

Publicerad 2015-08-28 11:18:20 i Allmänt, Straytan,




 
Några av mina spraytan behandlingar.

Nu ligger jag på soffan, fortfarande sjukskriven pga av min lilla tå. 
Tänk att en tå kan orsaka så mycket smärta, helt sjukt!

Igår åkte mina föräldrar till Kreta. 
Detta behövde de verkligen efter allt som har varit. Lagom efter att de har kommit hem så kommer vi att få besked om strål behandlingen har hjälpt. 
Nu har vi gått hela sommaren och hoppats på bra besked så nu finns det liksom inget annat val än att pappa för en gångsskull ska bli frisk på riktigt.
Jag känner att jag orkar inte med denna osäkerheten längre. Att ständigt leva i en osäkerhet, hur kommer detta sluta? Vad händer näst? Hur länge? Osv?
Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan pappa, det existerar liksom inte. 
Det har varit nästan 3 kämpiga år så nu får det vara ett slut på detta. 
Här med bestämmer jag att pappa, min pappa ska bli frisk<3

Ha en underbar dag och ta hand om era nära och kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela