kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Ny utb.

Publicerad 2015-08-24 09:22:44 i Straytan,

God morgon. 

Hoppas ni har sovit gott?
Jag har sovit med ett leende på läpparna. Igår gick jag min spraytan utbildning och det var så j*vla kul!!
Herregud, vill bara spraya hela tiden nu.
Utbildningen var i Malmö och jag hade helt klart det bästa läraren, Anna.

Jag hade med mig tre manliga modeller som jag skulle öva på och såhär blev resultatet.





OBS, bilderna är tagna med mobilkamera och är ej redigerade.

Här ser ni alltså tre män med olika förutsättningar.
Är sjukt nöjd över resultatet för att vara allra första gången.
Gå gärna in och gilla min sida på fb "Skönhet nära dig" för att boka tid samt följa mina behandlingar där. Välkomna!

Snart ska jag till jobbet, gillar inte att jobba kvällen men snart är det slut med det. Såå underbart!

Önskar er en fin dag💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela