kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Mysigt värre.

Publicerad 2015-08-07 16:11:48 i Allmänt, Sommar -15,

Nu har vi kommit fram till vårt 
hotell i Malmö.
Det är verkligen superfint.
Har någon av er varit här tidigare?  

Handfatet på toaletten.

Alltså handfatet på toaletten🙌🏻
Jag älskar att det är grön marmor, 
det är ju sjukt snyggt. 
Synd att det inte var mässingdetajer istället för silver men smaken är ju som baken eller vad säger ni? 
Tycker kombon av mässing och grön marmor är såå fint! 

Bild på sängen.

Nåväl, här ska man väl kunna sova. 
Saknar dock mina små bebisar 
hemma🐶🐶😸

Vardagsrum/ kök.

Nu ska vi slappa lite på hotellet sen ska vi ut och äta gott. 
Pappa ska sedan köra sin Ferrari så kvällen är bokad.

Hoppas ni får en underbar kväll💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela