kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Lördag.

Publicerad 2015-08-22 09:49:26 i Allmänt,

Hej!

Det var ju ett tag sen jag uppdaterade här och jag kan väl inte meddela att det har hänt allt för mycket.
Det har varit mycket på jobbet. 
Idag jobbar jag delad dag, sååå drygt! 
Hade bara velat vara hemma i detta underbara väder.




Soffbordet från sleepo.se som fick bli ett sängbord är äntligen på plats.
Blev superbra i sovrummet.
Igår var jag i sommarstugan hela dagen, man får ju aldrig nog av att vara där uppe. Det börjar äntligen ta sig. 
I förrgår var vi på Ikea och beställde ett grått kök. Vi ska ha knoppar och handtag samt blandare i mässing, kommer bli såå snyggt! (Längtar tills jag kan börja blogga om det.) 

Hoppas ni får en underbar dag allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela