kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Dagens tortyr.

Publicerad 2015-08-26 22:26:22 i Allmänt, Sommar -15,


Idag är en sådan dag, ni vet en sådan dag då det inte riktigt blir som planerat. 
Skulle till doktorn för en undersökning av min lilla tå som jag har haft problem med i många år men liksom aldrig tagit tag i. Jag har alltså nageltrång. 
Hela besöket slutade med att han opererade min tå. 
Ni andra som har gjort detta ingrepp hade helt klart rätt, det gjorde 
så j*vla ont! Alltså fy!!! 
Detta är seriöst de värsta jag har varit med om!!
Doktorn klippte med sax av halva nageln och skrapade med en spartel i såret. Fattar ni? Trots tre sprutor av bedövning så kan jag knte rekommendera denna fruktansvärda tortyr. 

Jag fick i alla fall goa piller så nu hoppas jag på att få sova gott inatt.

Ha en fortsatt fin kväll💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela