kindmo.blogg.se

Välkommen till min dagbok på nätet. En dagbok som innehåller både glädje och sorg. Jag är 24 år och 2013 fick min pappa cancer, då man fick en ny syn på livet. Brinner för inredning, gillar att resa samt att jag älskar mina två hundar Ebba & Ulla🐶🐶 och såklart lilla Affe😸 samt min sambo.

Bebis på g.

Publicerad 2015-08-14 09:56:03 i Allmänt,



Spana in denna lilla godingen!! 
Denna valpen var vi och tingade igår kväll. En liten rottweiler tik som fick namnet Leija.
Det var 5 st valpar i kullen, tre hanar och två tikar. Gud så sööta de var, man dog ju nästan. Vi fick även träffa föräldrarna, mamma Kimba och pappa Harry. 
Det var trevliga och mysiga hundar. 
Vi ska hämta Leija den 27/8, då hon är 8 veckor. 
Som vi längtar efter henne nu. 

Vi har oerhört mycket tjuvar (alltid något inbrott i veckan) där vi bor så vi hoppas även nu att Leija ska sätta sin respekt.
Vi köpte henne såklart INTE bara för att hon ska vakta. 
Hon är så varmt välkommen hem till oss och vi räknar nu ner dagarna💗


Här kommer några bilder på mina små hjärtan från gårdagens promenad.
Ulla & Ebba💗

Snart blir det ett härligt kvällspass.
Ha en fin dag i solen☀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela